Fyll ut dette skjemaet med en voksen for å melde deg på Amadeus Fotballskole 2019.

Hos oss gjelder prinsippet om «førstemann til mølla». Påmelding åpner 29. april kl. 12:00. Når du er ferdig med å fylle ut skjemaet og har trykket på «Send» vil du motta en bekreftelse på e-post om du har fått plass. Denne bekreftelsen må medbringes ved registrering (for de som får plass). Det er kun lov å melde på barnet sitt EN gang, og du kan bare bruke din e-postadresse 2 ganger.

Antall plasser igjen 0*

* Dette tallet gjelder i det siden ble lastet, og ikke når skjemaet sendes inn. Ant. ledige plasser kan være færre ved innsending av skjemaet.

Påmelding til venteliste

Det er svært mange som ønsker å bli med på Amadeus Fotballskole. Vennligst send inn påmelding om du er sikker på at ditt barn skal delta.